Plus++makelaars vertellen – deel 2

Als klant betaal ik wel voor het Plus++lidmaatschap? Wat krijg ik daarvoor in ruil?

Greet; “Ja, dat is zo. Als klant word je meteen lid van onze Plus++community. En je krijgt als lid allerlei voordelen: ontmoeting, beleving en bijstand.”

Lieven: “Je kunt als klant deelnemen aan een hele reeks events die we samen in de community organiseren. Over welke soort events hebben we het? Wel, informatie en entertainment. Straks komt Veerle Dobbelaere spreken over work-life balance. We hebben de bekende comedian-mentalist Gili uitgenodigd. Het zijn maar twee voorbeelden. Die events zijn gratis. En terloops kunnen we elkaar daar ontmoeten.”

Greet: “We nemen je zo mee in een wereld van beleving. En je krijgt tussendoor al eens een verrassend cadeautje van ons. Paaseieren bijvoorbeeld of bloemzaadjes.”

Lieven: “We regelen ook een exclusieve Plus++bijstand voor de woning, met een noodnummer dat je 24 op 24 kunt bellen. Als ’s nachts je waterleiding springt kun je ons bellen en sturen we meteen een loodgieter voor de hoogdringende herstelling.”

Greet: “Het Plus++concept is levend en evolueert. We vangen voortdurend op wat onze klanten willen en hoe we die behoeftes kunnen invullen. Zo denken we momenteel nog aan andere vormen van bijstand.”

Verplicht het Plus++lidmaatschap mij tot iets?

Lieven: “Nee, je bent lid, maar je bent niet verplicht om naar onze activiteiten te komen. Je mag ‘s nachts ook naar je eigen loodgieter bellen. Je bent altijd volledig vrij. Het enige is dat je we gaan voor een langetermijnrelatie. Het membership van de community maakt deel uit van het Plus++concept.”

Greet: “We geven het vertrouwen aan elkaar. Het gaat niet over verzekeren, het gaat over ontzorgen, ontmoeten, samen beleven. Samen op reis gaan eigenlijk.”